دو برند برتر سیم و کابل در بازار
نوشته شده توسط : ادمین جهان صنعت گستر

در ساختمان سازی هم از انواع سیم و کابل‌ها بهره می‌برند که ولتاژ در نظر گرفته شده برای آن‌ها کمتر از 220 ولت است. در ساختمان‌ها و شرکت‌ها از سیم‌های افشان استفاده می‌شود و سیم ارت هم یک نوع سیم حفاظتی است که برای ایمنی و حفاظت از جان انسان و حفاظت از لوازم برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
و اما کابل‌های مخابراتی، شبکه، جوش، افشان و مفتولی هم در صنعت‌های مختلف با توجه به ویژگی‌هایی که دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند. با توجه به اهمیت سیم و کابل‌ها شرکت‌های زیادی شروع به ساخت این محصول کردند و در حال حاضر عنوان بهترین تولید کننده را برای برند خود به یدک می‌کشند.
اما برای بهترین بودن عنوان و لقب کافی نیست بلکه لازم است به تجربه، میزان رضایت مشتری، میزان تقاضا و سطح خرید سیم و کابل، میزان تولید سالانه، وجود نمایندگی‌های متعدد، کیفیت ساخت محصول، حضور در بازارهای بین المللی و... توجه ویژه‌ای داشته باشید.
سیم و کابل کسری
در حقیقت در سال 1389 در شهر سمنان شرکت سیم و کابل کسری تاسیس شد و به عنوان یک شرکت نوپا در زمینه تولید انواع سیم و کابل‌ها در حال فعالیت است. در این شرکت با استفاده از تجهیزات ابزار دقیق و دستگاه‌های مخصوص انواع سیم و کابل‌ها را تولید می‌کنند.
اساسا دستگاه‌ها و ماشین آلات متعددی در این شرکت وجود دارد که تمام هدف این برند تولید محصولات با کیفیت و حمایت از کسب و کارهای داخلی است. گفتنی است که محصولات تولید شده از این شرکت با کیفیتی که دارند توانسته نظر بیشتر مشتریان را به سمت خود جلب کند و از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.
این مجموعه انواع مختلف سیم و کابل‌ها را تولید می‌کند به صورتی که تمام نیاز مشتریان را برطرف می‌کند. علاوه بر کیفیت ساخت سیم و کابل‌ها می‌توان به قیمت رقابتی محصولات کسری اشاره کرد که این مورد یک امتیاز محسوب می‌شود.
سیم و کابل خراسان افشار نژاد
و اما یکی از قدیمی‌ترین برندهای تولید کننده انواع سیم و کابل در ایران خراسان افشار نژاد است. در واقع در سال 1345 در مشهد مقدس این شرکت تاسیس شد و در حال حاضر به عنوان یکی از اولین تولیدکنندگان در کشور شناخته می‌شود.

چیزی که عیان است تجربه زیاد این شرکت در زمینه تولید سیم و کابل است؛ بنابراین با بیشتر از نیم قرن تجربه توانسته که عنوان بهترین تولید کننده سیم و کابل را برای خود کند. اصولا سیم‌ و کابل‌هایی که توسط این برند تولید می‌شوند تا سال‌ها عنوان محصولات درجه یک را به خود اختصاص داده‌ بودند و در حال حاضر هم به عنوان محصولات درجه یک در بازار فروش سیم و کابل مطرح می‌شوند.

نکته‌ای که باید به آن توجه شود و یا مطرح شود این است که کابل‌های افشان تولید شده این برند توانسته که بر اساس استانداردهای آلمانی VDE، استاندارد اروپایی IEC227، استاندارد انگلیسی BS ساخته شود. البته تمامی محصولات این شرکت توسط ماشین آلات و تجهیزات مدرن و به‌روز ساخته می‌شوند.

از جمله محصولات تولید شده این شرکت کابل‌ها کنترل، کابل‌های افشان، کابل‌های فشار ضعیف، کابل قدرت، کابل‌های مخابراتی و آیفون، کابل‌های شیلددار و بدون شیلد و... را می‌توان نام برد. با اطمینان خاطر می‌توانید در جهت تهیه محصولات خراسان افشار نژاد را تهیه کنید.
ویژگی‌های محصولات این دو برند
برند سیم و کابل خراسان افشار نژاد و سیم و کابل کسری محصولات بسیار متنوعی دارند که می‌توانند نیاز هر پروژه‌ای را بر طرف کنند.

اساسا برای سیم و کابل‌های تولید شده سطح مقطع‌های مختلفی از 1 تا 350 در نظر گرفته‌اند که هادی و روکش آن‌ها از متریال‌های مختلفی استفاده شده است؛ اساسا هادی این سیم و کابل‌ها از فلز مس و یا آلومینیوم است و روکش در نظر گرفته شده برای آن‌هم از پی وی سی و پلی اتیلن است.

برای ساخت محصولات خود از بهترین سیم و کابل‌ها استفاده می‌کنند که از نظر شکل ظاهری، جنس، ابعاد و اندازه، تعداد رشته‌ها و میزان تحمل دما و... کاملا باهم متفاوت هستند.





:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: